BLIK

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej naszego Banku „BSNDM mobilnie”.

To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

 

baner1

Przydatne informacje

Płatności BLIK w 3 krokach

blik1 bsndm

Płatności w sklepach lub w Internecie:

Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów

  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • To już wszystko – zakupy opłacone

Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?

  • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  • Podaj kwotę transakcji
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • Wypłata dokonana

Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Czy mogę korzystać z płatności BLIK?

Tak, jeśli masz więcej niż 13 lat i konto osobiste w naszym Banku. Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną „BSNDM mobilnie” (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do swojej bankowości elektronicznej eBanknet. 

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.

RODZAJ TRANSAKCJI

LIMIT DOMYŚLNY

LIMIT MAKSYMALNY

Wypłata gotówki 500 zł 5 000 zł
Płatności w sklepach 500 zł 5 000 zł
Zakupy online 500 zł 5 000 zł

 

Jak aktywować BLIKA?

  • Pobierz aplikację naszego Banku „BSNDM mobilnie” ze sklepu Google Play lub App Store
  • Uruchom usługę BLIK akceptując „Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej Banku oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
  • Wybierz ikonkę BLIK
  • Zacznij korzystać z BLIKA

Jak dbać o bezpieczeństwo?

  • Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
  • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną
  • stosuj oprogramowanie antywirusowe
  • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
  • aktualizuj przeglądarki internetowe
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją „BSNDM mobilnie” i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja mobilna.
  • Pamiętaj, że dostęp do aplikacji możesz zablokować kontaktując się Bankiem.

Regulaminy

       Regulamin korzystania z usługi BLIK

     

Opłaty

Korzystanie z BLIK jest bezpłatne