Skip to main content
  • BLIK

    BLIK

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej naszego Banku „BSNDM mobilnie”.

    To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

     

    baner1

    Przydatne informacje

    Płatności BLIK w 3 krokach

    blik1 bsndm

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów

    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej
    • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • To już wszystko – zakupy opłacone

    Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?

    • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    • Podaj kwotę transakcji
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej
    • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • Wypłata dokonana

    Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Czy mogę korzystać z płatności BLIK?

    Tak, jeśli masz więcej niż 13 lat i konto osobiste w naszym Banku. Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną „BSNDM mobilnie” (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do swojej bankowości elektronicznej eBanknet. 

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.

    RODZAJ TRANSAKCJI

    LIMIT DOMYŚLNY

    LIMIT MAKSYMALNY

    Wypłata gotówki 500 zł 5 000 zł
    Płatności w sklepach 500 zł 5 000 zł
    Zakupy online 500 zł 5 000 zł

     

    Jak aktywować BLIKA?

    • Pobierz aplikację naszego Banku „BSNDM mobilnie” ze sklepu Google Play lub App Store
    • Uruchom usługę BLIK akceptując „Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej Banku oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
    • Wybierz ikonkę BLIK
    • Zacznij korzystać z BLIKA

    Jak dbać o bezpieczeństwo?

    • Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją „BSNDM mobilnie” i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja mobilna.
    • Pamiętaj, że dostęp do aplikacji możesz zablokować kontaktując się Bankiem.

    Regulaminy

           Regulamin korzystania z usługi BLIK

         

    Opłaty

    Korzystanie z BLIK jest bezpłatne

    Znajdziesz nas też tutaj