• mojeID

    mojeID

    mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS. Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

    Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).
    Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
    Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

     baner 700x200 mojeid

    Czym jest mojeID?

    mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

    mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Możliwości oferowane przez mojeID

    • Potwierdzenie tożsamości

    W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania

    • Logowanie do istniejącego konta
    • Autoryzacja operacji

    Korzyści

    • Łatwiejszy dostęp

    Prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.

    • Bezpieczeństwo

    Masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.

    • Użyteczność

    Korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.

    • Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne

    Zastosowanie

    • Usługi publiczne

    Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)

    Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)

    • e-Commerce

    Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)

    Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

    • Energetyka

    Rejestracja wniosku/formularza

    Przedłużenie umowy

    Dostęp do portalu klienta

    • Medycyna

    Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych

    Zakup leków przez internet

    • Media

    Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo

    Opłacanie abonamentu

    • Ubezpieczenia

    Sprzedaż polisy przez internet

    Odnowienie polisy (Direct)

    mojeID w pytaniach i odpowiedziach

    • Co to jest mojeID?

    mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.

    • Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?

    Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.

    • Jaką mam korzyść z używania mojeID?

    Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.

    Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    • Czy korzystanie z mojeID jest płatne?

    Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.

    • Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?

    Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

      Regulamin mojeID

    Centrala Banku - Sekretariat Zarządu    

    ul. Słowackiego 8, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki 
    8:00–16:00  
    22 775 54 80
     
    I Oddział w Nowym Dworze Mazowieckim
    ul. Słowackiego 8, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki 
    8:00–16:00  
    22 775 29 19
    II Oddział w Nowym Dworze Mazowieckim
    ul. Wojska Polskiego 37, 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki  
    8:00–17:00 poniedziałek
    8:00–16:00 wtorek-piątek
    22 775 20 48
    Oddział w Pomiechówku
    ul. Szkolna 2, 05-180 Pomiechówek
    8:00–16:00  
    22 765 03 03
    Oddział w Zakroczymiu
    ul. O.H. Koźmińskiego 67, 05-170 Zakroczym    
    8:00–16:00  
    22 785 21 50
    Oddział w Leoncinie
    ul. Partyzantów 16, 05-155 Leoncin  
    8:00–16:00  
    22 785 65 19
    Oddział w Płońsku
    ul. Jędrzejewicza 1, 09-100 Płońsk    
    8:00–16:30  
    23 661 34 86
    Oddział w Nasielsku
    ul. Warszawska 22, 05-190 Nasielsk  
    8:00–16:00  
    23 693 01 01
    Oddział w Raciążu
    ul. Jana Pawła II 7, 09-140 Raciąż    
    8:00–16:00  
    23 679 17 10
    Oddział w Staroźrebach
    ul. Mostowa 2A, 09-440 Staroźreby    
    8:00–16:00  
    24 263 65 36
    Znajdziesz nas też tutaj